fredag 14 februari 2014

My mind wiiiiii typ

Ibland är allt bara ett galet kaos. Jag kan verka grymt öppen utåt men få som i typ kanske två vet hur jag funkar.
Jag är en kvinna med en vriden bakgrund och ett fucked up mind men jag tänker bestämma själv över mitt liv. Känner mig som en liten flicka som sliter sig loss. Men jag vet precis vad jag vill ha här i livet och balansgången känns som en sytråd.
Många bollar i luften, ofta tre saker samtidigt som jag tänker på, sprallig och glad det är jag. Svårt att sitta still.
Försök själv skriva om en sak när du tänker på tre, hur spaltar man upp allt. Hur långt kan man gå för att få det man vill ha..

Idag är det alla hjärtans dag. Jag hatar alla hjärtans dag. Trots totaldiss från killen så har min underbara dotter förgyllt min dag! Hon är så galet go ibland! Eller hon är min dotter så hon är alltid fantastisk underbar bäst etc etc... skulle kunnat varit så.

Adhd? hehe say what?

Njuter av livet och har sjukt mkt bra grejer på gång men det kräver sjukt mkt energi så ibland behöver man en paus helt enkelt. Få lite kärlek och bara koppla bort allt det där.

Jag har aldrig varit ensam direkt. Ensam som i totalt singel utan nån galen dåre efter mig hehe.. Nu har jag bott själv typ ett halvår och det är lätt det bästa jag gjort

Ångest över att våren kommer smygandes, med våren kommer sommaren. Blir ingen hoj i sommar... shit pommes... men det är självvalt då jag valt att lägga "hojpengarna" på min egen utveckling istället "peppar mig själv"

Så ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag. Det ska jag och min cider ha ;)

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar