torsdag 13 mars 2014

När kroppen inte vill..

Har mått fysiskt bra väldigt länge bortsett från en och annan förkylning.
Känslan när man sen hamnar i ett skov... Känner mig arg för att kroppen inte vill som jag. Orken är slut, smärtan blir så intensiv och man får hjärtklappning av att stå mellan varven..
Att ha ont tär så otroligt mycket på en. Tycker väl själv att jag håller humöret uppe men kommer det nån som prövar mitt tålamod så är det dömt att misslyckas so don´t do it ;)
Känner mig gammal som gatan.
Så nu blir det att återgå till flytande föda några dagar och ställa äggklockan på 30 minuter så jag får i mig så mkt vatten som möjligt.
Känslan av att vara hungrig och att veta om jag äter så blir ja typ sängliggandes ett par timmar. Ångest...
Sist gick jag ner 13 kg... Har lyckats gå upp 5 av dem och behöver inte gå upp mer anser jag men min kropp har inte råd att bli så sjuk igen.

Valde att vara hemma från jobbet resten av veckan, inte råd med det heller egentligen men det löser sig. Måste ha fokus på MIG nu.

Det suger verkligen att vara sjuk! Inser att jag kommer få leva med det här, förmodligen för resten av mitt liv. Men det blir bättre. Jag tänker inte ha dåligt samvete den här gången för att jag inte orkar. Man får ju bara ett liv och en kropp.

Känner mig allmänt luddig i huvudet men tänker försöka ha en bra dag idag trots allt.
Jag har som sagt otroligt fantastiska människor i mitt liv så ALL KÄRLEK TILL ER!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar